Victoria Secret

Hejsan
Jag har haft huuuur mycket som helst i skolan och har inte haft ork att blogga eller lust. 
Den här veckan har vi haft 2 prov och flera läxföhör.
Nästa vecka har vi tre läxor... Så ja, ni förstår nog att jag kanske inte kommer ha tid till att blogga.
 
Igår kom jag hem ifrån skolan, gjorde mig iordning och åt pizza med familjen. Vid åtta skulle vi fira Sofie så jag gick och mötte upp dem o så lalade vi runt lite o hade jätte roligt. Vid halv tio så skulle de in till stan så jag drog hem och kollade på Spring Break och åt lite fredagsmys. Efter det så gick jag och la mig, för att sedan gå upp nio! Usch va irreterande. Nu har jag fixat mej och ska snart dra till Farsta Centrum för att köpa en body Splash och förhoppningsvis nya fitme-stick samt ett puder.. Men vi får se om pengarna räcker! Haha. Efter det så tar jag bussen hem för att plugga... 
 
Min outfit idag består utav en randig tröja i mörkbått och vitt ifrån Hollister och vita jeans därifrån. Jag lägger upp en bild på vad jag köpt samt hur min utfit ser ut.
 
 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback