Shopping!!

Tjena! 
Jag klarade C-banan o hade alla rätt så ja jag fick C i orgentering! 
Efter orgenteringen så åkte jag hem o duscha, ringde Dina o frågade om hon ville hänga med in till stan, och de ville hon så vi begav oss dit, jag va nämligen i stoooort behov av nya byxor, så jag hittade ett par skiiiit fina mörka jeans som jag köpte o sen blev jag helt kär i ett par vita så dom fick också följa med ner i påsen... Allt gick på 1200 ungefär... Haha jag gjorde bort mig totalt i kassan, jag gav fram fel summa pengar! O herre gud...
Detta skulle kommit upp igår ↑

Nu sitter jag och ska plugga so, om ca en timme ska jag gå ner till Emma och plugga lite med henne också. Sedan ikväll ska vi kolla på film och bara ha det mysigt. Dock har jag en huvudvärk som jag måste sova bort, jag måste verkligen ge allt imorgon på träningen. 
Skriver mer sen.
Outfit of the day: Tröja och jeans från Hollister.
 
Xoxo - Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback