Pluggisch

Hejsan alla glada!
Nu sitter jag här igen... Jag somande väl runt två igår... Inte bra alls.
Till frukost idag blev det, yogurth och macka med oboy, mums. Efter frukosten blev det att städa övervåningen för att sedan kolla igenom engelskan och göra klart korsordet samt att läsa några sidor i Svenska boken. Snart ska vi baka kanelbullar och sen blir det tacos till middag, sen ska jag träna (stretcha), duscha, packa inför imorgon och sedan soooova! Jag har sovmorgon imorrn vilket är lite najs faktiskt så jag ska försöka somna tidigt o gå upp vid sju eller nått. 
Snart kommer väl även mamma hem o då ska jag prata med henne om jag kan få spotifypremium.. Vi får se hur det går... Jag ska väl gå ut en sväng nu och sälja lite NewBody, hmm vi får se vad jag ska göra. 
 
Jag ska nog också se till att använda min liveit-grejs som jag fick i födelsedagspresent... Vi får se vad det blir, spa eller likande tror jag, eller typ chokladprovning.. 
 
Gammal bild.. Jag har massa bilder men ändå inga allls. Nu kom Robban hem så nu ska vi baka!!!
 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback