Jag längtar så otroligt mycket.

Det är långt kvar men jag kan inte undgå att ligga och bara tänka på hur gymnasiet kommer att bli. Tänk vad härligt att träffa (förhoppningsvis) folk man inte känner. Självklart skulle de ju inte skada att börja i en ny klass med någon man känner. Men ändå. På sommarlovet ska jag köpa en helt ny garderob, alltså kläder, helt nya kläder! Omg jag längtar så himmla mycket. Den enda problemet jag har just nu är väl vilket gymnasium jag vill gå på. Jag har skrivit ner några men dem måste jag tyvärr stryka då dem inte är intressanta längre. Jag ska gå på ett gymnasium inne i stan så att man kan gå runt där efter skolan osv. Plus att jag är trött på Huddinge, det händer aldrig något här, ta mig rätt när jag säger så. 
Jag kom till mamma för ca 3 timmar sedan, till lunch åt jag pannkakor och nu har ja suttit o snart en timme o hållt på med matten. Men de sista uppgifterna behöver jag hjälp med... Så jag får sitta kvar i skolan imorgon och göra dem. Jag har även pluggat So och Engelska. 
Vid tre halv fyra eller nått ska jag ta en macka innan träningen så att man fyller på energin, idag ska vi ha jätte rolig träning, det är nämligen gymnastik! Flickisar osv. Det enda jobbiga är väl att jag börjar en timme efter min syster men den timmen använder jag till att plugga. Jag hade tänkt att sätta mig och plugga lite svenska duktig som jag är! OMG! Jag hade världens underbaraste dröm, jag drömde att jag kunde gå ner i spagat! Åhh va arg jag blir att det bara var en dröm... Äsch, det är bara och stretcha, vilket jag har vart dålig på denna vecka... Hmm undra vad det beror på...? Kanske för att vi har typ hundra läxor!!!
Så här har min vecka sett ut med läxor osv!
 
Måndag - Kemi-läxa
Tisdag - (Igår) Skulle fick vi en so-uppgift
Onsdag - (Idag) Har vi fått, svenska och en so-uppgift
Torsdag - Engelska-glosor
Fredag - Orgentering klockan nio i Sundby!
 
Rolig vecka va? Nej! Plus att jag har träning på onsdagar, torsdagar och söndagar (detta är dock roligt!). Och sedan har vi även två prov nästa vecka, i So och Biologi... Biologin känner jag mig ändå ganska säker i med i So:n så känns det som om det kommer gå jätte dåligt... 
 
Nu ska jag ta bort sminket och sätta på mig träningskläder! 
 Min outfit i tisdags
Xoxo - Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback