Träning

Hejsan, hoppas alla har sovit gott :) 
Själv sov jag jätte gott och ´´nackspärren´´ jag hade har försvunnit, nu har jag bara träningsverk i rumpan, detta får man när man stretchar ouppvärmd... 
Igår åt vi rester ifrån mammas pizza, sedan övade jag att stå på händer och falla ner i brygga men det gick inge bra då våran matta inte ville sammarbeta. 
 
Idag ska jag vara med Dina, vi ska nämligen gå och träna, jag berättar med om träningen på torsdag, då jag inte kommer att kunna uppdatera efter. Den slutar nämligen 21.00...
 
Vad ska jag göra annars då? Jo jag ska vara i skolan och bara ha det trevligt, man får tänka posetivt, detta är den sista skolveckan! Sedan är det bara en massa halvdagar osv. Jag ska möta upp Emma vid min korsning runt kvart i åtta :) Ni kanske får en outfitbild senare, ja jag vet jag är är dålig på att ta det men jag ska försöka bättra mig. 
 
-Vad ska ni ha för er då :)?
Kanske lite oskarp men denna ↑ bild tog jag i sommras :) Det var svårt då krabban rörde på sig heeela tiden...
Xoxo / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback