Shopping i Farsta Centrum

Hallojsan allihopa! Hoppas ni har haft det jätte bra under denna soliga söndag :) 
 
Min dag började med att jag gick upp satte på mig träningskläderna och väntade på att Emma skulle komma till mig, vi hade nämligen fått en uppgift på gympan att vi ska springa max upp för en backe för att sedan jogga ner, detta skulle man göra 6x2 alltså tolv ggr sammanlagt. Efter det så gick jag upp till mig för att ta en snabbdusch och sen åka till Farsta Centrum med familjen, vi skulle nämligen köpa nya träningskläder till mig. Vad det är för kommer jag hålla hemligt då jag inte vill ha en massa påhopp eller negativa komentarer osv. Men när jag är redo att berätta så kommer jag naturligtvis säga det samt ändra bloggen så att den är en del av det. 
I Farsta köpte vi somsagt kläder till mig, bilder kommer nu i slutet av inlägget (: Samt två andra saker :)
Efter shoppingrundan så åkte vi till ett par vänner som nytt fått en liten bebis, jag fick såklart hålla honom, men precis när han somnade så skulle vi hem... Visst är det typiskt? 
Ja och nu sitter jag här hemma vid datan och ska snart hoppa in i duschen igen för att tvätta håret mitt, sedan blir det tacos till middag, mumsmums! 
Det var allt jag hade idag, de kommande två veckorna kommer det att bli dåligt med uppdateringar men jag kommer att försöka att blogga via appen...! 
Här är allt + chailattepulver. Från vänster - Två Craft-t-shirts en korallfärg och en vit, SOC-träningsbyxor, Kaffemugg ifrån Espresso House.
 
Muggen på nära håll
 
Lite suddig men ni ser ;)
 
Xoxo - Jossan
 
 
 


Kommentarer
- J U L I E T T E- säger:

jag tror jag vet vad det är du ska börja på.. eller? snygga kläder iallafall :) och nice mugg :)

Svar: Vad tror du att jag ska börja på :)?
Jossan.

2013-05-14 | 19:20:20
Bloggadress: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback