Pink!

Hejsan :) Hoppas ni är glada denna fina dag! Sälv är jag på jätte bra humör, jag lyckades stå på händer och sedan gå ner i brygga idag på idrotten, nu behöver jag bara ha fart och sedan så kan jag göra en spagathandvolt :) 
Idag hände inte så mycket, Lalah kom hem till mig och vi hade jätte mysigt, tyvärr kunde hon inte stanna så länge men man ska inte tänka så utan hur trevligt man hade under tiden. Sofie skulle ha följt med men tyvärr kunde hon inte, så hon och jag får hitta på något en annan dag! 
Snart kommer min syster hem ifrån ridningen och då ska jag börja med maten :) Ska bli spännande och se vad det kommer att bli...
Nu ska jag bara göra halva hemkunskapsläxan och så gör jag resten imorgon på håltimmen. Sedan är alla läxor klara! Vi kommer antagligen inte få fler.
Nu ska jag ut och öva på roliga saker.
Ses senare :
Detta är antagligen morgondagens outfit!
Xoxo / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback