Nya tag och ny blogg!

Detta är jag, Jossan. Jag är en 15-årig tjej som bor i huddinge, har har 4 syskon varav ett har samma mamma och pappa, ja jag har skilda föräldrar och bor 14 dagar hos mamma respektive pappa, I min blogg kommer ni att få följa min vardag samt ta del av foton jag tagit under veckan. Jag kan tyvärr inte lova att jag bloggar... bra... men jag ska försöka, det kommer dock bli bättre när sommarlovet börjar då det är mycket i skolan just nu (: 
Det är copyright på allt i bloggen och om ni vill använda er av något så får ni kontakta mig eller kika eller maila mej på: kik: jossanbornholm. Mail: [email protected] 
Hoppas ni kommer stanna och följa min vardag :) 
Xoxo Jossan

Kommentarer
-J U L i E T T E- säger:

Finis <3 :)

2013-05-09 | 21:46:47
Bloggadress: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback