Nu börjar det!

Tjenare, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid eller lust. Jag har vart hos pappa i två veckor och nu så ska jag vara här hos mamma i ca 7 veckor !!! Förstå va roligt, självklart är det roligt hos pappa också men nu känns det som om sommarlovet redan har börjat! Jag ska ha jätte roligt i sommar, men mer om det senare... 
Jag har haft öppet fönster i två veckor (kanske inte så intresant) och eftersom det är pollensäsog så är mitt rum är fullt med pollen, eller inte hela rummet men den delen som är närmast fönstret. Veckan är ganska lugn, bara en engelska uppsats till imorgon om en bok och sedan en bildinlämning. 
Kvällen ser även den lugn ut, ska väl plugga lite, uppdatera några saker på telefonen osv, sedan stretcha och STÄDA! 
Jag uppdaterar mer ikväll om jag hinner :)
En bild som jag tog i sommras!
 
Xoxo / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback