Gårdagen & Idag

Igår - Caroline tävlade i RM i cheerleading, det gick jätte bra de kom på 10:de plats detta var dock för att de tävlade emot Sveriges bästa Cheer-lag. Twister vann i alla grupper, dvs Miniorer, Juniorer Nybörjare samt Miniorer, Juniorer Förtsättning de vann även ett pris för att dem var så avancerade i programet. Det var väldigt spännande att se hur de rörde sig, tyvärr vinglade Caroline till och de fick dem avdrag för men att hon rätade på sig och spände sig för att komma upp fick det pluspoäng för. Men för att summera hela dagen så gick det fort och var både rolig och spännande. Varför ett sådant nybörjarlag var med i RM var för att dem blev inlottade så 1 MÅNAD innan tävlingen fick dem reda på detta. 
Bra jobbat Cyclones <3:) 
 
Sähår såg det ut när min syster gjorde bygget stjärna (shest) 
 

Idag - Ska vi fira min syster, hon fyller igentligen år den 15/5 men eftersom vi har skilda föräldrar då firar vi dubbelt och då fick det bli innan födelsedagen (: Nu på morgonen fick hon pengar och på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad hon kommer få. 
Igår hade jag på mig svarta nylonstrumpebyxor, svart kjol ifrån H&M, svart shorta ifrån Sisters, en färgglad väska ifrån Spanien, Vit klocka ifrån Axcent of Scandinavien, skor från Versace. Det var allt, tyvärr glömde jag att ta bild på det, men förhoppningsvis hinner jag ta foton på dagens outfit.
Mina planer annars ser ut: Bädda sängen, duscha, ta fram kläder till festen, göra läxor om vi har några, sedan bara koppla av : ) 
Jag glömmer att det är lördag idag, jag tror att det är söndag..
 
Ni får ha en underbar dag så uppdaterar jag lite senare! 
Xoxo / Jossan

Kommentarer
- J U L I E T T E- säger:

vad duktig och gullig hon är! :)

Svar: Ja.visst är hon! Jag är så stolt :D
Jossan.

2013-05-14 | 19:21:39
Bloggadress: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback