Träning + Tacos

Hallo.
Jag kom hem för en timma ungefär det första jag gjorde var att hoppa in i duschen och tvätta av mig och sedan rakade jag benen, så nu är jag fräch. Sporten jag har börjat på är... Cheerleading, jag är huvudbas/framperson. Jag skriver mer om sporten i ett annan inlägg.
Jag har nyss ätit tacos! Det var så himmla gott. Imorgon måste jag bli klar med Svenska saken... Eller igentligen på tisdag men om jag blir klar med den imorgon så får jag sovmorgon på tisdag :) 
Den kommande vecka är det ganska soft i skolan då vi endast typ kollar på film osv. Men i matten så kör vi på som vanligt... De är roligt men samtidigt jobbigt. Jag går bara halva veckan, då det är långhelg som börjar på torsdag! Så ja detta kommer bli en jobbig och rolig vecka... 
 
Nu ska jag bara ta det lungt och fixa inför morgondagen <3 Samt öva på dansen till sommaruppvisningen.. Berättar mer imorgon innan skolan!
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback