Sommaruppvisning + shopping

Hejsan! 
Ni som bor i Huddinge har hört och sett åskan och blixten , jag vet inte om det åskade i andra delar av landet. Idag har jag gjort ganska mycket, vi åkte till Haninge Centrum för att äta på McDonald's där träffade vi Jessica, min Cheer-kompis och hon följde med oss till träningen.
Väl i hallen så började vi att värma upp sedan började vi att öva till programet. Vi var jätte duktiga och alla andra lag var också bra! Efter uppvisningen så pratade vi med tränarna som sa att all information om nästa säsong kommer komma upp på facebook osv. Jag fick även ett par Cheer-skor. Dem är så himmla sköna, de känns som om man har stumpor på sig. Min syster fick också skor. 
Nyss åt vi middag, det blev korv... Den maträtten gillar jag absolut inte! 
Imorgon ska hela klassen mötas vid Snäckan i Huddinge Centrum klockan 09.55 för att sedan ta bussen till Flottsbro för att umgås, vi kommer hem vid 15.00 och sedan ska jag kanske fixa naglarna inför skolavslutningen, samt hem till mamma för att hämta allt som jag ska ha till den speciella dagen. Jag skulle ha serverat på 9:ornas bal men eftersom jag inte kommer träffa pappas familj på typ 5 veckor så ska jag spendera kvällen med dem. Jag är skyldig mina syskon all min tid då läxorna tagit för mycket tid. Detta resulterar i att jag inte har kunnat vara med mina syskon...
 

↑  Mina vackra skor som vi köpte!   ↓         
 
Med detta inlägg säger jag go´natt! 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback