Skolan...

Hellu, nu bär det av emot skolan för att bara gå några timmar, jag slutar nämligen 14.10 så de e skönt. Jag har inga speciella planer för idag mer än att plugga lite svenska och sedan öva på Cheer-dansen. Jag måste även visa er vilka söta short vi köpte på RM, jag hade inte börjat då. Men det var då jag fick förfrågan så då köpte vi ett par :) 
Jag sa igår att jag skulle berätta om sporten men det får jag göra ikväll istället. Jag hinner och orkar inte nu... 
Mamma ska komma till skolan för att prata med en lärare om en sak, och det blir lite akward, känner jag. Menmen vad ska man göra, de är ändå sista lektionen... 
Sen KANSKE jag ska plantera ett träd :D Detta skriver jag också mer om när jag kommer hem ifrån skolan!
Ha en superdag! 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback