Shopping

Hejsan, nu sitter jag vid datan igen... 
Nejmen jag har ju vart i Farsta och klippt mig, jag måste rekomendera Salong Ma Griffe, dem är jätte trevliga och det är inte alls dyrt, klippning för barn upp till 15 år - 250-280 :- för vunxna kvinnor kostar det mellan 290-360.
 
Sedan köpte jag en plattång, från märket GHD, detta märke har alla frisörer och det var den ända som fick mitt hår att se bra ut. 
Här kommer bilderna på den, i själva kartongen fanns det en liten väska till tången och två klämmor. Allt var jätte fint och enligt frisörerna så kommer den att hålla jätte länge, de har använt sin i fyra år varje dag och den fungerar jätte bra. Den var pretty dyr och om ni vill veta priset så får ni söka på google då jag inte vill gå ut med hur mycket den kostade.
Här ↓ ser ni hur den ser ut, vad som finns i osv.
 
 
 
 
 
Jag lägger ut en bild på mitt hår imorgon! 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback