Inget att göra

Just nu sitter jag vid skrivbordet med en Chai-latte i handen och bloggar :) 
Idag har jag typ inte gjort något, jag var ute och solade i ca en halvtimme sedan gick jag in och tittade på någon film. Mamma kom hem ifrån hennes kurs vid fyra tiden och vid fem tiden så åkte hon iväg för att jobba lite i lokalen. I helgen ska hon nog klippa mig och sedan innan skolavslutningen så hoppas jag att hon kan fixa mina naglar! Men det återstår att se... 
Caroline och hennes kompis gick till någon annan kompis, Robban jobbar så med andra ord är jag själv hemma... Vi får se vad/var vi äter ikväll men hur som helst så uppdaterar jag innan jag går och lägger mig. 
 
Inatt så drömde jag att jag kunde göra skorpionen, men det kunde jag förstås inte när jag vaknade... Jag skrev ibörjan av veckan att jag skulle skriva om sporten men jag gör det någon annan gång. Jag tränar iallafall på onsdagar - 19.00-21.00 och söndagar - 15.00-17.00 
 
Nu ska jag sätta mig och göra ett träningsprogram som jag ska börja med under sommaren :)
           Bilden är tagen ifrån google, detta är skorpionen ↑
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback