Go´morron på er!

Hejsan, nu sitter jag vid datan och tänkte bra slänga upp ett inlägg innan jag går ner och äter frukost.
Vad gjorde ni igår?
Jag var med Agnes och tittade på Saw II, den var inte rolig alls. Jag är nu officellt rädd för clowner... Sedan när vi hade sett en timma av den så skulle Agnes gå och jag var ensam till kvart i nio, alltså två timmar. Maten blev två mackor, och sedan lite glass och godis... Japp, mitt godisuppehåll är borta nu :) Jag höll mig i sex månader, men läsk kommer jag försöka hålla i sex månader till. 
Nu sittter jag somsagt här och lyssnar på: http://www.youtube.com/watch?v=b7k0a5hYnSI Unwritten. Den är sjukt bra! 
Igår när jag väntade på Agnes så gjorde jag iordning mina klädlåder. Ni kan få se en utav dem...
Före ↓
Efter ↓
 
Nu ringde Anna och frågade om vi ska ta en liten fotopromenad, så jag ska klä på mig och gå ner och äta frukost :) Bilder kommer!
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback