Första dagen på sommarlovet!

Go´morron!
 
Jag kan inte fatta att det är sommarlov än.. På skolavslutningen hade jag på mej en svart klänning och lockat hår. Jag har tyvärr ingen bra bild. Men någon ska jag väl hitta men jag lägger upp den senare!
Igår hade jag jätte roligt, dock var det väldigt långa köer osv, så man hann inte åka så mycket. Men imorgon ska jag och Dina antagligen åka till Grönan igen för att se på Petter när han uppträder och då hoppas jag att vi kan vara där tills det stänger! Men först måste jag kolla vilket väder det blir osv.
 
Jag vaknade vid 12. Då gick jag och Dina upp för att äta frukost. Förs var det tänkt att äta Amerikanska pannkakor men jag har inte lust till det + att sirapen är slut så det fick bli rostade mackor med skinka och ost! Under frukosten så kollade jag och Dina på Magic Mike, den filmen var helt okej. 
Nu sitter jag här och ska snart kolla på Kourtney & Kim i New York, jag gillar dessa serier. Min syster kommer snart hem ifrån stallet så jag ska vara hemma då hon inte har någon hemma nyckel... 
 
Jag uppdaterar mer lite senare!
 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback