Fixfix

Ja, jag har nyss duschat håret och för en stund sedan åt vi frukost... 
Först var det tänkt att jag, mamma och Robban skulle till Grönan men det blev inte av då det är massa folk i stan idag, så då bestämde vi att vi åker till Farsta Centrum. Jag ska klippa mig, jag ska be dem ta en före och efter bild!  
Sedan måste jag köpa en plattång, min gick sönder och då fick jag en utav Maria men den sliter av en håret :( Det blir antagligen Björn Axén eller Babyliss... Vilken är bäst? 
Jag kollade runt på Åhléns hemsida och plattängerna kostar runr 600-800 kronor. Det är ganska dyrt, så vi åker nog till Media Markt och köper en billigare plattång där men samma märke. 

Babyliss →
Björn Axén →
 
Bilderna ovanför är tagna ifrån google!
När jag kommer hem så tar jag en bild på allt!
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback