Dagen + Outfit

Dagen blev inte som planerad, efterson det hade regnat så mycket så tyckte läraren att vi skulle skippa att åka till Flottsbro! Alla blev förstås glada, man kunde välja att gå hem och att stanna och titta på film i skolan, jag och några till gick till ICA Kvarnen för att hyra en film som hette Djimbo.. tror jag.
Efter det så gick jag hem till mamma för att hämta sakerna till skolavslutningen! Sedan ringde jag mamma och sa att det kanske inte var någon bra idé med att göra naglar då vi har träning på onsdagar så vi bestämde att vi ska lägga naglarna åt sidan ett tag.
Nu väntar jag på att pappa och alla andra ska komma hem ifrån simmhallen. Jag gillar inte att bada då det kliar på hela min kropp :(
Jag uppdaterar kanske ikväll annars skriver jag imorgon!
Outfit ↓


Tröja - MQ, Tights - H&M

Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback