Brände mig

Hejsan, hoppas alla har sovit gott!?
 
Själv sov jag helt okej faktiskt, jag vaknade av alarmet som pep... Jag åt frukost vid tio och sedan gick jag upp och plattade håret. Men då brände jag mig såklar.. SÅ himmla typiskt, jag är nu helt röd om lillfingret. Syrran hoppade nyss ur duschen och då ska jag platta hennes hår, efter det ska vi fixa oss iordning till sommaruppvisningen som vi har...
Jag är sjukt nervös då jag har problem med hoppen + att jag måste spänna mig mera. Men efter idag så har vi inga fler träningar eller jo men dem är inte obligatoriska, men på dem kommer man att kunna öva på gymnastik osv. 
Jag har varit jätte duktig och gjort ett sommarträningsprogram till mig och min syster, jag ska verkligen försöka att hålla detta! Efter sommaren så ska jag kunna gå ner i spagat och kunna göra skorpionen :D
 
Bild på mitt hår ↓
Kanske inte den bästa bilden men jag ska ta en bättre bild någon annan gång ;)
 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback