Början...

Som ni ser så ser desigen lite konstig ut men jag ska snart fixa den, men det kan ta ett litet tag. Nu har jag nyss kollat klart på alla säsonger av The Vampire Diaries och ska snart gå och lägga mig. Jag svettas och mitt rum är hur varmt som helst.
Min broder kom hem ifrån Turikiet idag, han såg ut som en pepparkaka! Han var jätte brun, nästan så att man blir lite avundsjuk... Han åt middag med oss, självklart får han välja mat och då valde han hamburgare. Han kom på en ny sak man kunde ha på den, nämligen Guagamoule (stavning) och det blev jätte gott. Juliette skulle ha stannat på middag men det blev för sent och hennes familj hade redan börjat med att göra en pizza åt henne. Aja maten blev jätte god!
Imorgon ska Agnes komma till mig på eftermiddagen, innan dess har jag inte planer. Jo jag kanske ska göra iordning mina klädlådor, dem är helt i oordning. Ni kan få en före och efterbild om ni vill. Sen ska jag antagligen ha en lååååång sovmorgon.
Jag uppdaterar imorgon när jag vaknar ;)
Me and my löshår!!!
Xoxo / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback