Vad ska man göra?

Gu va skönt! Det är fredag och helg. 
Jag kom hem för kanske en halvtimma sedan... Det visade sig tydligen att jag fick gå i den sena gruppen på språket så jag slutar fem över två istället för fem över tolv... Kul va? 
 
Idag har det varit en rätt lugn dag... Bilden var det roligaste, vi ska göra en jätte rolig grej och förhoppningsvis kommer det att bli bra annars blir det skit dåligt... Haha! 
Nu sitter jag vid datan och kollar på Prison Break, sen kommer min bror hit och ska äta middag med oss. Imorgon ska vi åka till grönan och på söndag vet jag inte riktigt vad vi ska göra...
Jag glömde helt bort att ta outfit bilder men det var samma som jag hade igår förutom att jag hade en grå tröja idag istället. 
 
Jag skriver mer ikväll. Jag är jätte trött.
Här får ni iallafall en facelook ↓
 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback