Sundby!!!

Tjenare!
Igår på träningen så gäspade jag typ 20 gånger! Hahah helt sjukt va trött jag var. Vi övade på handvolter, flickisar, stå på händer, hopp, bygg osv. I byggen så fick jag pröva att vara topp och det var så sjukt roligt!!! Man kunde inte sluta le där uppe, dock gick det inte så bra menmen, det var första gången + att i slutet på träningen så stretchade vi och då hade jag typ bra fem centimeter kvar innan jag var nere i spagat! Det kom en ny tjej som var sjukt duktig, hon var typ som ett gummiband och va jätte duktig uppe på toppen. 
På träningen fick vi dock reda på att våran ena tränare kommer göra ett uppehåll och komma tillbax när hon har tid osv. 
Jag är helt slut i kroppen och idag så ska jag ut och springa med Agnes igen, haha jag undrar hur det kommer att gå. Vill man ha en fin kropp så får man göra det som krävs. Jag ska även äta där så det kommer inte bli så många inlägg idag. Och jag hinner inte göra några tidinställda inlägg... 
 
Vi ska mötas vid Snäckan i Huddinge C klockan 9 så vi ska väl åka hemifrån vid halv.. Vi ska somsagt till Sundby och leka... Jag föreslog en jätte bra lek som heter sola och bada! Dock kommer jag inte bada men sola kanske jag kommer göra... Jag skriver mer ikväll eller imorgon. Jag ska ta många bilder. 
 
Här kommer några outfit-bilder iallafall
 
/ Tröja - vet inte / Tjocktröja - Hollister / Byxor - D&G /
 
Xoxo - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback