Skoldagen...

Hellu, hoppas att eran första skoldag var bättre än min...
Nej men min var väl helt okej, bara det att jag inte insett förens vid klockan 11 att vi faktiskt ska gå i skolan ett år till. Det var lite deprimerande menmen jag gillar skolan och ska göra det bästa utav situationen! 
Jag började somsagt klockan 10.00, sen pratade vi lite, gick i genom scheman mm, efter det hade vi en rast, sen lekte vi några tråkiga lekar efter det åt vid 12.00 vi sen pratade vi för att sen sluta vid 14.00. Efter skolan var jag med Agnes för att sedan springa. Efter springturen gick vi hem till henne, stretchade o sedan gick jag hem för att platta håret och vänta på att maten skulle komma så att jag skulle kunna få duscha av mig. Maten kom vid fryra-tiden, då packade jag upp allt, gick ut med hunden och tog en snabbdusch. Jag började med maten som skulle bli köttbullar i paprikasås m. pasta. Det blev riktigt gott faktiskt. Nu sitter jag framför datan och ska fixa lite i almenackan i väntan på att Svenska Hollywood Fruar ska börja! Om jag längtat! 
 
Imorgon börjar vi klockan nio och ska typ inte göra något alls, jo vi ska leka lekar... Snacka om brist på saker att göra... Nej nu ska vi vara posetiva!!! 
 
Detta blir nog mitt sista inlägg för jag kommer inte orka att skriva mer ikväll. 
Bjuder på en bild ifrån tidigare idag när vi skulle ut och springa. 
Följ mig på insta vettja! @jossanbornholm ← heter jag där.
 
Godnatt!
Xoxo - Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback