~rubrik~

Min dag började med att jag åt en god frukost för att sedan gå upp och packa ner alla saker till träningen, sedan åkte vi iväg. Väl framme så gick jag och Caroline ner till där vi brukar mötas men då är ingen där, jag får lite smått panik men vi går upp och jag kiksr en tjej och frågar var vi ska mötas och hon säger ute och jag har ingen aning om vart, men vi går ut ovh får se en annan tjej som vi pratar med. Efter nån minut så kommer tränarna och vi går tillsamans till springbanan. Det är bara att börja springa, efter sju varv är vi klara och beger oss upp mot träningshallen. Där tränar vi vanligt och sen vid halv två är det dags för lunch, jag och sex till sitter vid ett bord med två stora pommestallrikar! Haha, efter detta så går vi ner och tränar igen, sen vid halv fyra är det slut och alla beger sig hemåt. Jag sätter mig i sängen med datan och väntar på att Csroline ska bli klar i duschen, efter jag duschat så går jag ner och äter mackor till middag, för att sen hs en liten pratstund med mamma. Nu ligger jag i sängen och kollar på min serie... Jag ska snart gå och lägga mig för att vara så pigg som möjligt i skolan imorgon. Med andra ord så blir detta mitt sista inlägg.


Detta är en underbar väska som jag vill ha, men jag ska samla till en LV-väska istället!

XOXO - Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback