Plugg istället

Igår hade vi det jätte mysigt, Micaela shoppade jätte fina kläder ifrån M&Q och skor ifrån Scorett, jag blev helt kär i dom men jag får köpa skor sen när jag fyller år! Efter att vi kollat på kläder satte vi oss på Wayne´s coffee med varsin Chail-latte. Vi bestämde att vi ska göra detta igen senare, men att vi även ska plugga. Nu ligger jag i sängen och bloggar, läser bloggar och lyssnar på ´´How to be a heartbreaker´´ 
Det var planerat att jag skulle gå på grönan men eftersom att vädret inte vill bestämma sig så hoppar jag över det och pluggar istället, samt att jag måste städa rummet igen... 
Jag måste plugga, språk, engelska och matte, sen måste jag även läsa klart svenska boken men jag hade tänkt att kolla klart på filmen först! Men matten är det mest brottom med, för den ska vara inlämnad på måndag, jag fulkomligt hatar att vi fick läxa över helgen menmen det är bara att göra den med ett någorlunda leende på läpparna! 
Nu måste jag sminka mig osv, för vi ska till ett par kompisar och fira deras son, jag måste även sälja newbody... 
Jag vet inte hur jag ska hinna med allt! Det löser sig nog, här får ni iallafall en bild på en blomma. Jag ska försöka fixa en outfit-bild under dagen!
Kanske inte den bästa bilden menmen. 
 
Xoxo - Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback