Nya tag helt enkelt...

Go´morron! Hoppas ni sovit bättre än vad jag gjort :)
 
Som rubriken lyder så ska jag ta tag i bloggen, ni kommer nu att få ta del av mitt liv som kommer att bestå av följande, träning & skolan. 
 
Jag går somsagt på Cheerleading och i den sporten ingår dans, gymnastik och akrobatik. Jag går i Haninge Cheer Elite i lagen Cyclones. Jag har snälla och duktiga lagkamrater samt jätte duktiga tränare! I år kommer vi även att få en tränare som kommer ifrån Amerika. Detta kommer bli ett super spännande år. 
Jag kommer träna två gånger i veckan, på onsdagar & Söndagar. Jag kommer uppdatera om träningen när den börjar som vanligt, vilket är på onsdag.
 
Jag går sista året på högstadiet och snart är det dags att välja gymnasium, jag vill komma in på några speciella skolor, jag kommer inte säga vad de heter än men det kommer. Och om jag ens ska ha en chans att komma in på dem så måste jag fokusera på skolan. Så ni får ha förståelse för om uppdateringen blir lite knasig ibland, men jag ska fösöka förvarna innan. 
 
Detta var lite om mig och jag hoppas att de inte lät för ointressant. 

Igår städade vi hos pappa för att mamma sen skulle komma och hämta upp oss. Hon och Robban hade vart på landet o varit på Ullared (!) o handlat. Då kommer mamma hem med en röd jättte fin jacka. Ni får en bild senare idag. Jag fick även trosor därifrån. Som ni kanske minns så köpte jag en kappa för inte så länge sedan, jag har dock knappt använt den för att jag tycker att den är för lång, så idag ska jag kolla med mamma om vi kan åka till Farsta o köpa tråd. Sen ska vi kolla om vi kan beställa en väska som jag jätte gärna vill ha, men jag har beslutångest, hjälp mig!!! 
 
Nu på morgonen har jag inte gjort något speciellt faktiskt, jag vakande runt nio av att mamma väckte mig, sedan gick jag upp och tog en dusch o tvättade håret och flätade de, så nu ser jag väldigt rolig ut, efter det så skypade jag med en klasskompis. Sen började min mage att kurra så jag gick ner för att äta frukost. Efter frukosten gick jag upp igen och klädde på mig. Nu sitter jag vid datan o bloggar, samt kollar på tv. De finns dock inte bra program... Dina ska komma mellan 14-15 så jag har lite tid på mig att städa osv. Hon ska sova över här tills imorgon för att vi sen ska gå till skolan. 
Jag börjar klockan 10.00 med samlig i ljushallen och sen ska vi hälsa på klassen och köra några lekar?... 
 
En text om mitt sommarlov får ni lite senare. Skulle jag skriva det nu så skulle ingen orka läsa den här texten...

Alla bilder, tagna ifrån google
Vilken???
 
Xoxo - Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback