Kvällen

Har ni haft en bra dag/eftermiddag?
 
Jag har haft en rätt så hyffsad dag. 
 
Imorgon börjar skolan, vad ska man säga? Jag tycker väl att de både är roligt och lite tråkigt. Roligt är det ju för att man kommer o träffa sina kompisar, man får rutiner. Det är väl typ allt, antar jag... Nej men något mer finns det säkert dock inget jag kommer på. Tråkigt, jaa... Här finns det ju mycket att säga, nej men det är väl mest all press man får på sig av lärare. Alla prov osv... Sen är de ju att gå till skolan när det regnar, snöar och är kallt. 
Vi ska ju få några nya till vår klass samt en ny klassföreståndare, så det har man ju att se fram emot. 
 
Lillsyrran är nere och lagar mat, jag tror att det blir pannkakor faktiskt. Jag hade föreslagit Pizza Hut men det ville ingen gå med på så då blev det att Caroline gick ner till affären för att köpa saker. 
Mamma har nyss målat mina naglar med något som heter Gel Lack, o herre gud va svårt de va att arbeta med. 
Nu ska jag packa det sista för morgondagen. 
 
Våran underbara Kajsa!!
Bilder på jackan kommer imorgon.
 
Xoxo - Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback