Hemma!

Wihoo, nu är jag hemma ifrån dem vi skulle åka till. Deras son fyllde 10 år så jag och Robban sprang in i en butig och köpte något spel... De tyckte iallafall att det var roligt! 
 
Jag är klar med matteläxan och har nyss städat rummet, så nu sitter jag och kollar på MTV. Så fort min syster har klätt på sig så ska vi gå ner till affären och köpa goooodis! 
Ikväll får vi en gäst + att min bror ska äta här ikväll så det kanske inte blir så mycket uppdatering... Ni kan ju komentera vilka bra filmer det finns...
Mitt Iphone-skal har gått sönder! Jag ska kolla om Robban kan beställa någon ifrån Deltaco... 
 
Haha detta över skulle ha kommit vid fem idag! Nu ska jag kolla på dumma mej 2.. men först ska jag kolla in lite bloggar osv. Till middag blev det hamburgare med pommes... 
Imorgon ska vi igentligen ha träning men eftersom det är Baskettävling så blir det inställt... 
 
Här kommer en bild på hur jag såg ut i annsiktet idag, jag har på mig ett par byxor med millitärmönster och en röd tshirt. 
 
Xoxo - Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback