Fredaaaaag!

Nu är skolan out of mind!
Haha nej, men jag önskade att det kunde vara så, dock gav våran mattelärare oss läxa tills måndag... Så jag ska plugga på det imorgon och på söndag. Träningen blev nämligen inställd så då blir det en pluggdag med lite stretch!
Jag gick ut en stund för vi har grejer och sälja för att dra in pengar till föreningen! Men det började regna så det blev att dra sig hemåt... 
Snart kommer Micaela och hämtar upp mig, vi ska t Farsta för att fika och bara prata skit. Efter det så ska jag hem för att äta och sen sooooova! 
Imorgon ska jag till stan för att gå på Gröna lund med Sofie, jag åker väl in runt 1 halv 2, innan det så ska jag plugga matte, kul va?
 
Nu ska jag bara ta det lungt den kommande timmen och kolla på en film... Coooozy.
 
Saknar mina småsyskon, men jag kommer få se dom på måndag!!
 
Xoxo - Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback