Första skoldagen + outfit

Hejsan alla glada! Eller nej ni kanske inte är så glada pga att det är fösta skoldagen för många men jag är iallafall glad :)
 
Min morgon började med att jag gick upp 7, sätte på mig pyamasbyxor o sedan gick jag ut till min syster för att fixa håret, sedan fixade jag kläderna, sminket o efter det gick jag ner och åt frukost. Nu har jag nyss tagit outfitbilder som kommer upp om några minuter samt packat inför efter skolan. Jag och Agnes ska nämligen ut och springa + stretcha. Sen ska jag gå hem, jag måste vara hemma innan 16.00 för då kommer matkassen. 
Om ca en halvtimme ska jag gå till skolan! 
Fatta, vi kommer vara äldst... 
Jag skriver mer när jag kommer hem.
 
Tröja - Lindex / Shorts - Gina Tricot (min systers) / Smycken - We Are Sthlm, Dina, Nyckel /
 
Xoxo - Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback