Ändrade planer...

Jag kom hem ifrån skolan för cirka en halvtimme sedan.. Nu sitter jag i sängen och kollar på Teen Mom 2, jag skulle ju ha fixat maten men tydligen skulle mamma göra den under tiden jag och Caroline är på träning. 
Jag har lite panik, igår var jag och sprang med Agnes, vilket vi kommer göra varje tisdag/tordag eller båda dagarna men fösta gången är alltid jobbig och det har nu gjort att jag är helt slut i kroppen... Plus att jag har ont i fötterna av att gå i platta skor... Hur ska detta sluta? 
 
Jag har betsämt mig för att köra stenhårt med träningen osv, dock måste jag verkligen sluta med godiset.. Det går inte så bra... Äta nyttigare går bra men just det här med godis är ganska svårt, haha. Menmen jag får skärpa mig och bara äta godis på lördagar så kommer det nog att funka. Så från och med imorgon ska jag inte äta något godis förutom på lördagar och då ska jag bara äta godis mellan klockan 13.00-15.00! Beach 2014!!! 
 
Bilden tagen ifrån We♥It
 
Xoxo - Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback