Agnes!!!

Hej!
Idag har det varit helt okej, det började somsagt med att vi möttes vid Huddinge C runt nio, därifrån tog vi bussen t Sundby Gård. När vi väl kom fram så gick hela klassen till något ställe och så bestämde vi vad vi skulle hitta på för något, allt slutade med att vi körde brännboll och mitt lag vann!!! Efter det så var det mellis och jag kunde änligen avnjuta min goda risifrutti, sedan gick jag och Juliette bort och övade på handvolter och att stå i brygga och sedan ta sig upp igen, det gick jätte bra... om jag stod i en nedförsbacke! Haha. Efter detta så gick jag och åt med Dina och Sofie. Efter luchen så gick jag och Dina ner till stranden, och då fick jag värsta bra idén, jag gick upp på bryggan och skulle stå i brygga på bryggan! Det gick dock inte så bra, bryggan var hal så jag halkade men kom upp snabbt igen! När vi satte oss vid bordet så kom Juliettte och Matilda. Sen kom även lärarna. Jag, Juliette och Dina gick upp och köpte glass, efter glassen så var det dags att åka hem... 
När vi väl kommit fram till Centrum så gick jag och Agnes hem till henne för att byta om till träningskläder, då insåg vi dock att jag hade glömt mina skor så jag fick låna ett par utav henne! Efter vi sprang så stretchade vi utanför farfars jobb och begav oss hemåt. Väl hemma så åt vi mellis och gick upp till Agnes rum för att kolla på Prison Break, jag rekomenderar den serier såhäääär starkt! Sedan låg vi bara och slappade, åt mat kollade på tv och sedan kom Robban för att hämta mig! 
 
Nu ligger jag i sängen med datan i knät, jag har duschat, tvättat av mig sminket, tvättat annsiktet och smörjt in det! Wihååå så nu är jag fräsh! Jag har lite ångest, ska jag ha på mig shorts eller jeans??? Det återstår och se. Imorgon ska jag gå upp tidigt, vi börjar nämligen som vanligt... Men som tur är så har vi nästan alla lektioner på understa våningen vilket är super för jag komer säkerligen ha världens träningsverk imorgon! 
Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå upp och städa rummet, det ser ut som ett bombnedslag... 
 
Bjuder på några bilder ifrån idag!
När jag står i brygga på bryggan!
Finaste Juliette! Läs hennes blogg häääär!
När jag står i brygga på stranden!
Jag innan vi ska springa!
 
Skriver mer imorgon innan skolan om jag hinner! 
Xoxo - Jossan
 
 

Kommentarer
- J U L I E T T E- säger:

Nämen ser man på, där är ju jag och en länk till mig blogg.. TAAACK finaste Josefine :* <3

Svar: Vasse go, finaste Julitette! :) :*
josefine

2013-08-28 | 18:16:07
Bloggadress: http://juliettems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback